Algemene voorwaarden en Privacy-beleid

Privacybeleid
Door bij Yoby.nl te bestellen en te betalen gaat de klant accoord met het verwerken van naw-gegevens (naam, adres, woonplaats) en betaalgegevens. Deze informatie heeft Yoby.nl nodig om de bestelling administratief en financieel af te handelen en de goederen op het juiste, afgesproken adres te bezorgen. Yoby.nl garandeert dat deze klantgegevens voor niets anders wordt gebruikt dan de bestelling op juiste wijze af te handelen en tijdens het bestelproces per mail of telefoon te communiceren.

Indien de klant wenst dat zijn/haar gegevens uit onze klantdatabase wordt verwijderd, dient de klant dit per mail kenbaar te maken na bezorgen en betaling van de bestelling met vermelding van naam, adres en yoby-bestelnummer.
Dit kan op mailadres: info@yoby.nl met als onderwerp: Privacy.

Levertijden
Yoby.nl streeft er naar zo veel mogelijk artikelen voorradig te hebben. Het kan echter zijn dat een artikel is uitverkocht. Dit wordt op de site aangegeven bij het desbetreffende artikel. Yoby.nl gaat tot verwerking van de bestelling over als de betaling ontvangen is.

Artikelen die op voorraad zijn, worden binnen 3 werkdagen na ontvangst van de betaling geleverd. Aan de levertijd kan echter geen garantie worden ontleend. 

Levering bij meerdere artikelen
Wanneer meerdere artikelen tegelijk worden besteld, wordt de hele bestelling in 1x bezorgd. De levertijd is dan gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Als de levertijd langer is dan 1 week, ontvangt u van ons bericht daarover.

Betaalmethoden
Betaling vindt plaats via iDEAL (NL), VISA EN Mastercard, Bancontact (BE) of via vooruitbetalen (buitenland) op rekeningnummer ABN AMRO Nl28ABNA0530302160 met BIC-nummer ABNANL2A t.n.v. Yoby.nl te Den Haag onder vermelding van het bestelnummer. 

Garantie en retourneren
1. Wij besteden de grootst mogelijke zorg aan onze producten en de verzending daarvan. Mocht u desondanks een gebrek constateren dan dient u ons daarvan binnen 3 dagen na ontvangst van het artikel op de hoogte te stellen via info@yoby.nl. Het betreffende artikel wordt dan kosteloos vervangen.

2. Bij zichtbare schade aan verpakkingen dient u het pakket te weigeren. Pas dan kunnen wij de schade verhalen op de betreffende vervoerder. Uiteraard zullen wij de beschadigde artikelen kosteloos vervangen.

3. Onbeschadigde goederen die niet aan de verwachting voldoen kunt u retourneren tegen betaling van verzendkosten. In dat geval zorgt u dat de goederen bij ons terugkomen (post, dhl of zelf brengen). Na ontvangst van de goederen ontvangt u binnen 1 dag het betaalde bedrag van het product/de producten retour.

4. Retourzendingen waarover geen overleg met yoby.nl is gepleegd, worden te allen tijde geweigerd.